291. Zabawa Wymiankowa w Artimeno - Podsumowanie :)

Jak już wcześniej wspominałam zapisałam się na zabawę wymiankową w Artimeno a teraz z opóźnieniem pokazuję co otrzymałam.
Pierwszą paczuszkę otrzymałam od Ewy a w niej śliczna karteczka z bałwanek i różne przydasie :) (były też słodkości i herbatki ale niestety nie załapały się do zdjęcia)
 
Drugą paczuszkę otrzymałam od Marty a w niej karteczka z choinkami i ślicznym reniferem którego niestety za bardzo nie widać na zdjęciu do tego papierki, przydasie i ręcznie robione kwiatuszki :)
Ja natomiast swoje paczuszki wysłałam do Justyny :

 Zabawę uważam za bardzo udaną !!
Dziękuję za śliczne kartki i niespodzianki !! :)
Buziaki :* :) 

Komentarze

  1. zastanawiam się dlaczego aż dwie paczuszki dostałaś a Ty dwa razy się zapisałaś:):)
    śliczne prezenty w dwie strony:):)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo spodobała mi się ta wymianka, że stwierdziłam, że zapiszę się dwa razy :)

      Usuń
  2. Cieszę się, że się karteczka z przydasiami spodobała :)
    Piękne rzeczy wysłałaś... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karteczka i przydasie spodobały się i to bardzo !! :) Dziękuję :)

      Usuń

Prześlij komentarz