środa, 5 lutego 2014

211. Sowia Wymianka

Ostatnio po bardzo długiej przerwie zapisałam się na Sowią Wymiankę. (Oczywiście wymianki zdarzały mi się co chwilę ale były to prywatne wymianki).
Organizatorem zabawy był blog Anielskie Tchnienie.
A moją wymiankową parą była Plinka Ka.
Oto co dla niej przygotowałam : Sowią zakładkę do książki, broszkę i notatnik, bransoletkę z królikiem i trzy wiosenne ptaszki. Natomiast dla jej córeczki przygotowałam misiaczka, broszkę kotka i gumeczki do włosów. Nie mogło też zabraknąć owocowej herbatki =)
A otrzymałam całe mnóstwo pięknej biżuterii : naszyjnik z Marilyn Monroe, zakładkę do książki z czekoladką, bransoletkę i kolczyki, pierścionek z biedronką i trzy pary kolczyków z modeliny fimo. Michalina natomiast otrzymała pierścionek z kokardką, wkręcane kolczyki z modeliny fimo i bransoletkę z którą się nie rozstaje xD. W paczuszce było jeszcze kilka przydasi i herbatka =)
Z wymianki jestem bardzo zadowolona !! (kto by nie był zadowolony z takich cudowności !! ). Wszystkich zapraszam na bloga Plinki sami zobaczcie jakie cuda tworzy =)

16 komentarzy:

  1. Super prezenty , nie dziwie się że jesteś zadowolona a raczej jesteście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty sobie sprawiłyście :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wymianki! Super prezenty.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wspaniałe prezenty i te dla Ciebie i te od Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała wymianka:) Wszystkie prezenty bardzo piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz dziękuję Ci za przepiękne prezenty, sprawiłaś nam naprawde bardzo dużo radości. Różowa brocha z kotem ma wzięcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo dziękuję za wymiankę !! :) U nas wzięcie ma bransoletka z zawieszkami !! Michalinka się z nią nie rozstaje !! :)

      Usuń