169. Prywatna wymianka ze Stokrotką =)

Jakiś czas temu mój blog odwiedziła Stokrotka i spodobały się jej moje makramowe bransoletki. Później ja zajrzałam do niej i bardzo spodobały mi się jej szydełkowe "twory". I tak po kilku rozmowach umówiłyśmy się na wymiankę. Ja poprosiłam Stokrotkę o szydełkowe sukienki dla barbie, aniołki, serduszko i malutkie kwiatuszki do kartek. Dodatkowo dostałam jeszcze malutkiego aniołka z masy solnej i przepiękne naklejki których niestety nie ma na zdjęciach.
 Prawda, że same śliczności !!
Wszystkich bardzo serdecznie zapraszam na jej blog !! Sami zobaczycie jakie cuda tworzy !!
A co ja przygotowałam dla niej pokażę innym razem =)

Komentarze

  1. Piękne te lalki mam słabość do tego typu zabawek,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na bloga Stokrotki tam jeszcze więcej takich pięknych lalek :)

      Usuń
  2. Bardzo piękne szydełkowe poczynania :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu Stokrotki same piękne szydełkowe poczynania :)

      Usuń

Prześlij komentarz