niedziela, 2 czerwca 2013

149. Tęczowe Bransoletki

Dzisiaj trzy tęczowe bransoletki wykonane metodą makramy. Początkowo miała powstać tylko jedna, ale nie mogłam się zdecydować na koraliki (miałam dwa komplety do wyboru) więc stwierdziłam, że zrobię z obu. Dodatkowo powstała jeszcze jedna bransoletka bez żadnych koralików taka żeby pasowała do poprzednich dwóch. 
Pierwsza żółto - różowa z żółtymi chyba szklanymi kuleczkami (na zdjęciu kuleczki wyglądają na matowe a w rzeczywistości się świecą) :
Druga różowo - zielona z kwadratowymi tęczowymi koralikami (jak widać koraliki miały duże dziurki co widać ale wydaje mi się, że nie wygląda to najgorzej) :
I ostatnia zielono - żółta bez koralików :
I wszystkie trzy razem :
Wszystkie trzy bransoletki powstały w tej samej kolorystyce (żółty, różowy, zielony)(w każdej bransoletce sznurek do zaciskania bransoletki był w "trzecim" kolorze). Powstały trzy bo stwierdziłam, że będzie je można fajnie ze sobą łączyć. 
A wam jak się podobają ?? =)

16 komentarzy:

  1. Prześliczne :-) Też uwielbiam te bransoletki i noszę po dwie naraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bransoletki podbijają świat =P

      Usuń
  2. Są świetne. Podoba mi się możliwość noszenia wszystkich na raz. Fajnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Można je nosić razem i oddzielnie i to jest ich plus =P :)

      Usuń
  3. cudne i w bardzo fajnych kolorkach. Od dłuższego czasu planuję zrobić sobie taką bransoletkę (najpierw nauczyć się makramy), niestety zawsze coś mi "przeszkadza".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Szkoda, że nie napisałaś prędzej bo zrobiłabym taką dla ciebie w ramach naszej wymianki :) To jest podstawowy węzeł i jest bardzo łatwy do nauczenia :) Ja teraz planuję nauczyć się innych splotów :)

      Usuń
  4. Są naprawdę urocze i super wyglądają wszystkie razem!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :)

      Usuń
  5. Bardzo ładne, w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne bransoletki, super kolorki! Sprawdzą się wspaniale i solo i w zestawie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Nieskromnie powiem, że chciałam bym umieć tworzyć takie makramowe cuda jak twoje :)

      Usuń
  7. Pięknie wyglądają w tym zestawie, ale każda oddzielnie równie uroczo się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Oto chodziło, żeby można je było nosić razem jak i oddzielnie :)

      Usuń
  8. Śliczne są! Idealne na słoneczne (mam nadzieję lato:)!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Czy lato będzie słoneczne to się okaże :) Chociaż powiem, że już troszkę w to wątpię ... :)

      Usuń