wtorek, 21 maja 2013

144. Anielica w Czerwonej Sukience =)

Moja pierwsza Tildowa Anielica wykonana dla pewnej 3-latki. Ponieważ był to mój pierwszy raz nie wiedziałam, że wyjdzie taka "ogromna" - miała coś około 75cm !!. Wytycznych nie było żadnych więc postawiłam na czerwony materiał w białe groszki. Wydaje mi się, że dla takiej małej dziewczynki takie żywe kolory są idealne !!. A, że brakowało mi jeszcze jakiegoś małego dodatku na nogach zrobiłam jej koronkowe skarpetki. =) Z tego co wiem dziewczynka była zadowolona.
(A najlepsze było to, że taka 3 letnia dziewczynka mierzy troszkę więcej niż ta Anielica tak więc wyglądała uroczo jak trzymała ją za rączkę a jej nogi ciągnęły się za nią =))
A wam jak się podoba Anielica ?? 
Ja muszę przyznać, że ze wszystkich moich Tildowych tworów jak narazie ona podoba mi się najbardziej !!

20 komentarzy:

  1. Śliczne te Twoje aniołki. Faktycznie musi słodko wyglądać, jak dziewczynka nosi anielice :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Powiem szczerze, że chciałabym widzieć tą dziewczynkę z tą Anielicą :) Uśmiech na twarzy gwarantowany !!

      Usuń
  2. Sukienka w groszki, idealna dla małej strojnisi, więc i anielinka ślicznie w takiej wygląda. Świetny pomysł na skarpetki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Materiał w groszki tak bardzo mi się spodobał, że nie mogłam się powstrzymać żeby go nie wykorzystać (ten materiał + 3 letnia dziewczyna = idealny zestaw). Pomysł na skarpetki był dość spontaniczny ale wydaje mi się, że wyszedł bardzo fajnie :)

      Usuń
  3. Jest śliczna! A w sukience w groszki idealnie się prezentuje! Na pewno dziewczynce się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z tego co wiem podobała się bardzo :)

      Usuń
  4. Śliczna !!! :*
    Czerwony kolor jak najbardziej trafny dla małej dziewczynki ;)
    Która dopiero poznaje świat ;d
    Zapraszam : www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa i za odwiedziny :)

      Usuń
  5. Śliczna anielinka!Ma super skarpetki:)
    Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :)

      Usuń
  6. Prześliczna jest i ta sukienka i buciki no cudo, a jak pierwszy raz szyłam taką lalę tildową też byłam zaskoczona jej wzrostem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja byłam bardzo zaskoczona jaki "gigant" mi wyszedł :P zastanawiałam się czy tylko nic nie pomieszałam w wykroju hehe :)

      Usuń
  7. Fajna ! Podobają mi się te bufiaste rękawki :) Zapraszam do mnie na smaczne wyzwanie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Już zaglądam na bloga :)

      Usuń
  8. Cudowna ta anielinka, i skarpetusie jakie ma boskie!!
    Twoje prace zachwycaja!!!!!
    Pozdrowienia i serdecznosci
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :) Również Pozdrawiam :)

      Usuń