92. Wyminkowe Prezenty - Polecam !!

Kiedyś na blogu pokazywałam efekty różnych wymianek, tych prywatnych i tych na które zapisywałam się na różnych blogach. Później usunęłam te wpisy ... stwierdziłam jednak, że blog poświęcę tylko moim tworom ... teraz po czasie i po kilku kolejnych wymiankach stwierdziłam, że będę publikować ich efekty ponieważ w ten sposób polecamy blogi innych =) (kręcę prawda ! - wiem wiem ten typ tak ma =P). Na dzień dzisiejszy nie pamiętam już wszystkich wymianek, adresów blogów itp. Ale te które pamiętam, mam zdjęcia i adresy - pokażę. (co ja wykonywałam w zamian dla dziewczyn pokazywałam już w postach).
1. Prezent który otrzymałam w ramach prywtnej wymianki - Kolczyki Sówki !! Są cudowne !! Otrzymałam je od cudownej kobietki z bloga Ma-Kramik.
2. Prezent z prywatnej wymianki - Różowa Owieczka !! Po więcej owieczek zapraszam do "owieczkowej mamy" z bloga Leniuszkowo.
3. Prezent w ramach wymianki "Z Magią W Tle". Są to piękne kolczyki i bransoletka wykonane prze KaJę z bloga "W tajemniczym ogrodzie".
4. Prezent w ramach "Wiosennej Wymianki" - Komplet kolczyki + bransoletka wykonane metodą makramową przez Monikę z bloga Koraliki Moniki.
5. I ostatni prezent o którym pamiętam ... jeden z najnowszych - śliczne trampeczki wykonane na szydełku przez Lidkę z bloga "W tle".
 Wszystkie zdjęcia są z blogów dziewczyn. Mam nadzieję, że nie będą miały mi tego za złe. Ale u mnie te wszystkie cudowności są rozmieszczone wszędzie po trochu, musiałabym robić zdjęcia itp. itd. Zapraszam wszystkich na blogi dziewczyn !! Naprawdę warto tworzą same cudowności.

Komentarze

Prześlij komentarz