Podusia ...

... na obrączki ślubne
Robiona na specjalne zamówienie mojej znajomej =)
Jeśli chodzi o kształt, kolory itp. to dostałam wolną rękę.
Początkowo wymyśliłam sobie, że wyhaftuję na lnie ich imiona, datę i dwa gołąbki, całość będzie w kształcie serduszka z koronkową wstążeczką. Ale niestety haftowanie na lnie nie tyle co nie wychodziło ale nie podobało mi się i dałam sobie z tym spokój.
 W efekcie końcowym zamiast haftu na lnie wzięłam koronkowy materiał a cała reszta została tak jak to sobie wymyśliłam.
Znajomej serduszko się spodobało.
A wam jak się podoba ??

Komentarze

  1. Bardzo ładne, koronka dodaje mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu cudo... Żałuje że Cię szybciej nie poznałam przed moim ślubem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo =) !! Dobrze, że w ogóle się poznałyśmy =)

      Usuń
  3. Cudowna, a koronka dodaje poduszce dodatkowego uroku:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz