81. Prywatna Wymianka z Iwoną

Jakiś czas temu (dwa, może trzy tygodnie temu) umówiłam się z Iwoną na prywatną wymiankę.
Otrzymałam od niej "truskawkowy zestaw" co najmniej ja go tak nazwałam =P Składa się on z 4 podkładek pod kubki, chustecznika, zawieszki, dużej truskawki i kosmetyczki (może ona mieć również inne zastosowanie).
Natomiast moja córeczka otrzymała od niej śliczną filcową syrenkę, neonowe serduszko, ozdobiony ołówek i piękną torbę z motywem barbie.
Oprócz tego w paczuszce oczywiście znajdowały się przydasie i słodkości a wszystko pięknie zapakowane w duże kolorowe pudełeczko !! Wszystko jest wręcz cudowne !! Na naszych buziach długo widniał uśmiech =)
Wszystkich zapraszam na bloga Iwony !! Sami zobaczcie jakie cuda tworzy !!
Creations Iwony 

Komentarze

  1. Dziekuje slicznie ze pokazalas zdiecia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne rzeczy otrzymałaś! Syrenka po prostu przepiękna, cała reszta też...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz