niedziela, 9 września 2012

81. Prywatna Wymianka z Iwoną

Jakiś czas temu (dwa, może trzy tygodnie temu) umówiłam się z Iwoną na prywatną wymiankę.
Otrzymałam od niej "truskawkowy zestaw" co najmniej ja go tak nazwałam =P Składa się on z 4 podkładek pod kubki, chustecznika, zawieszki, dużej truskawki i kosmetyczki (może ona mieć również inne zastosowanie).
Natomiast moja córeczka otrzymała od niej śliczną filcową syrenkę, neonowe serduszko, ozdobiony ołówek i piękną torbę z motywem barbie.
Oprócz tego w paczuszce oczywiście znajdowały się przydasie i słodkości a wszystko pięknie zapakowane w duże kolorowe pudełeczko !! Wszystko jest wręcz cudowne !! Na naszych buziach długo widniał uśmiech =)
Wszystkich zapraszam na bloga Iwony !! Sami zobaczcie jakie cuda tworzy !!
Creations Iwony 

3 komentarze:

  1. Dziekuje slicznie ze pokazalas zdiecia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam tylko, że z takim opóźnieniem ...

      Usuń
  2. Fantastyczne rzeczy otrzymałaś! Syrenka po prostu przepiękna, cała reszta też...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń