Wiosenne Kwiatuszki - Koniec + DZIEŃ MAMY !!

"Wiosenne Kwiatuszki" - Dla MAMY =)
Na szczęście udało mi się ukończyć hafcik, ale już myślałam, że nie dam rady ...
Ostatni tydzień bardzo się napracowałam żeby były skończone na czas ...
Jak już niektórzy prędzej zdążyli się zorientować kwiatuszki miały być prezentem dla Mamy =)
No i są =P
Mama była bardzo zdziwiona ponieważ widziała mnie jak haftuję i była przekona, że robię to dla kogoś innego (mieszkamy razem więc niektórych rzeczy nie idzie do końca utrzymać w tajemnicy - bo chyba musiałabym haftować w piwnicy =P)
Tak więc tu jeszcze jedno zdjęcie podczas powstawania :
(muszę jeszcze powiedzieć, że kolory dobierałam sama ponieważ wzór był wykonany muliną Anchor a ja takiej nie używam) 
A tu już gotowe po oprawieniu : całość ma wymiary 30x30 czyli jest dość spory. Co do samej oprawy to wiem, że serduszko mogło by być trochę wyżej ale niestety troszkę nieumiejętnie haftowałam i na dole zostało mniej miejsca a do góry więcej. Ale mimo to z efektu jestem bardzo zadowolona.
Jestem z siebie DUMNA xD
P.S. co do kolorów to wydaje mi się, że tu wyszły bardzo ładnie nie takie przekłamane jak na innych zdjęciach. 
A tak prezentuje się na ścianie =)

Komentarze

  1. Cudny haft.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie... To teraz wiem że też się wezmę za ten hafcik, bo jest śliczny. A te nici bardzo umiejętnie dobrałaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosenne serducho wyszło przepięknie, kolorki cudne prezent po prostu rewelacyjny:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przeuroczy hafcik. i pięknie się komponuje z otoczeniem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz