Tildowy Misiaczek i Kwiatuszki

Dzisiaj przedstawiam wam mojego "pierwszego" Tildowego misiaczka.
Został on wykonany w ramach "Misiowej" wymianki.
Jakiś czas temu uszyłam również Tildowego króliczka dla mojej córeczki, jednak nie za bardzo mi się podobał (sam króliczek nie był zły ale ubranko mi się nie podobało) dlatego jak tylko córeczka przestała się nim bawić ponieważ jej się znudził poleciał do kosza.   
No i Tildowe kwiatuszki przygotowane w ramach "Wiosennej" Wymianki.
A żeby nie było, że teraz nic nie robię, to robię =P
Owijam wielkanocne jajeczka =) Efekty pokażę wam później bo chciałabym pokazać wszystkie jajka w jednym poście.

Komentarze

  1. Wielkanocną radość ślę dla Ciebie dziś,
    którą śpiewa każdy ptak, kwiat i liść,
    którą wiosna niesie dla każdego z nas
    Z cudem Zmartwychwstania w ten niezwykły czas.
    Wielkanocne szczęście ślę w piosence Ci,
    niechaj rozpromieni Twoje troski i łzy,
    niechaj w Twoje serce Wielkanocna pieśń,
    wniesie wielką radość i nadziei treść.
    Wielkanocne Święta niechaj w domu Twym
    rozgoszczą się Zmartwychwstania blaskiem i spokojem,
    niech się wszystkie serca miłością podzielą
    Wielkanocną pieśnią , cudem i nadzieją.

    Pięknych i Radosnych
    Świąt Wielkanocnych
    dla Ciebie życzy Diana
    http://divianaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz