sobota, 30 lipca 2011

16. Hafcik i DMC - Eskimo Kiss

Od kilku dni powolutku haftuję króliczki
Some Bunny to Love. Eskimo Kiss.
 Haftuję muliną DMC dwoma nitkami na kanwie (??)
 
Moje króliczki jak na razie wyglądają tak:
(widać dopiero kawałek nóżki pana króliczka)
Pierwszy raz haftuję muliną DMC (zawsze haftowałam Ariadną) ale bardzo mi się spodobała i nie wiem czy już przy niej nie zostać. Fakt faktem cena jest dwa razy taka ale te kolory są cudowne !! (i mam wrażenie, że DMC się troszeczkę świeci ??)

2 komentarze:

  1. Ja też zawsze wyszywałam Ariadną i masz rację DMC się świeci. Króliczki śliczne jestem ciekawa jaki będzie efekt końcowy.Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za króliczki! Mulina DMC jest naprawdę dobra,ma piękne kolory i uważam, że haftuje się nią fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń